Fidpark sistēmas ir paredzētas klientu pieejas un apmaksas kontrolei daudzfunkcionālos objektos ar vairākām zonām un tiem piesaistītiem attiecīgiem pakalpojumiem.
Daudzstāvu autostāvvietās tā varētu būt uzturēšanās ilguma kontrole katrā stāvā (zonā) pēc transportlīdzekļa valsts numura. Baseinu un sporta centru zonas var būt informācijas centrs, ģērbtuves, baseini, atpūtas zonas, sporta zāles, stāvvietas. Izklaides centros - kino vai sporta zāles, atrakcijas, stāvvietas. Katram apmeklētajam var piesaistīt vairākas caurlaides – piemēram, RFID aproci, kartiņu ar svītru kodu, viņa a/m valsts numuru, ka arī piešķirt tiesības iegadāties preces.
Kad klients ar savu caurlaidi šķērso kontrolpunktu starp divām zonām, sistēma pārbauda viņa tiesības atstāt pirmo zonu (piemēram, vai tika apmaksāti šajā zonā saņemtie pakalpojumi), kā arī tiesības iekļūt otrajā zonā (piemēram - vai pakalpojumi šajā zonā ir apmaksāti, jeb tos varēs saņemt ar pēcapmaksu). Ja piekļuves ir atļautas, tad pirmās zonas pakalpojumi tiek izbeigti vai apturēti, otrajā zonā – sākas vai atjaunojas atbilstoši klientam piešķīrtiem pakalpojumiem.
Sistēma atsevišķi uzskaita laikus, ko katrs klients ir pavadījis katrā zonā, un, piemēram, neuzskaita apmaksāto laiku, ko klients bija pavadījis ģērbtuvē pirms un pēc baseina izmantošanas, jeb infocentrā.
FidPark ļauj pārdot klientiem vienreizējas caurlaides/biļetes un abonementus ar pakalpojumu komplektiem (piemēram, baseins un fitnesa zāle), derīguma termiņu (piem., mēnesis), apmeklējuma ilgumu (piemēram, līdz divām stundām), kā arī to skaitu (piemēram, ne vairāk kā 2 reizes dienā un 30 reizes mēnesī). Tā kā šādi objekti prasa relatīvi lielus cilvēku resursus klientu apkalpošanai, t. sk. pakalpojumu komplektu pārdošanai (pieaugušajiem, bērniem, ģimenēm, invalīdiem un viņu pavadošajām personām, pamata un papildu pakalpojumu apmaksai/piemaksai), FidPark ievērojami atvieglo šīs procedūras un, atbilstoši biznesa politikai, ļauj veikt pakalpojumu komplektēšanu, rezervēšanu un apmaksu, izmantojot kases automātus un Internet veikalus, kas ievērojami paātrinā klientu apkalpošanu.
Sistēmā ir integrētas vairākas komponentes un opcijas:
• Ģērbtuves skapīšu vadība un kontrole
• Klienta bezkontakta aproču atgriešana
• Iespēja klientam pašam izvelēties pakalpojumu, ienākot zonā
• Preču pārdošana manuāli jeb caur Vending iekārtām, piesaistot to pie klienta konta
• Sienas jeb grīdas informācijas termināli
• Tablo blakus numuru atpazīšanas kamerām
• Brīvo vietu tablo ar iespēju radīt reklāmu un citu informāciju
• Kases automātus skaidrai naudai, bankas kartiņām, bonusiem, klienta kartēm
• Apmaksa ar priekšapmaksu un pēcapmaksu, mobīlie maksājumi, Direct Debit un citi.
• Kasieru-operatoru darba vietas
• Darbinieku mobilās darba vietas ar web-interfeisu
• Darbinieku pieejas kontrole un darba laika uzskaite
• Atskaišu ģenerēšana ar nosūtīšanu uz e-pastu
• Datu imports-eksports, integrēšana ar pasūtītāja grāmatvedības sistēmām
• Sistēmas izturība pret atteikumiem, efektīvs attālināts atbalsts un problēmu risināšana.